dimarts, 20 de novembre del 2012

DIA GINKACASTANYA

Hola a tots i a totes! 

El dimecres 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Entre altres activitats vam fer la ginkacastanya. 
Els cursos que van participar a la ginkacastanya van ser: 1r 2n i 3r. Els de 4rt van ser els ginkacastanyers i ens van fer 10 proves. Les proves eren divertides i les que em van agradar més van ser la pilota gegant i les endevinalles. Les proves van ser: 
1.- Endevinalles. Havíem d’endevinar les endevinalles. 
Cada nen endevinava 1 o 2 perquè n’érem molts. Jo en vaig endevinar 2.
2.- Pilota gegant. Havíem de passar la pilota al company només amb un bot. 
Això ho vam fer molt bé. 
3.- Bitlles. Havíem de tirar les bitlles amb una pilota de plàstic. 
Jo vaig tirar les que no tocaven i li vaig fer la feina als altres. Però els altres les van tirar totes. 
4.- Bàsquet. Havíem d’encistellar la pilota a la cistella. 
El nostre grup va fer 60 cistelles. Però si comptéssim tots els grups en total estic segura que ens donaria més de mil. 
5.-Estirar la corda. Havíem d’estirar la corda per veure qui estirava més fort. 
6.-Mikado. Havíem de treure un pal (anomenat mikado) sense moure els altres. 
7.- Paracaigudes. Havíem de fer voltes a la pilota intentant que no caigués ni al forat ni pels costats.  
8.- Apagar l’espelma. Havíem d’intentar apagar l’espelma amb la xeringa. 
Jo no en vaig encertar ni una.
9.- Anelles. Havíem de encertar les anelles al con. 
Tampoc, ni una. 
10.- Menja-taps. Havíem de tirar taps en un ninot. 
Quina mala punteria que tinc! No en vaig fer entrar cap! 

Adéu i fins el pròxim relablog dels geganters!!!

Berta Figueras
3B Els geganters

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada