divendres, 24 de maig del 2013

LA FESTA DE LA PATRONA

Hola a tots i totes, sóc l’Òscar de la classe dels geganters de 3r B.
El divendres10 de maig de 2013, la cursa de la patrona em va encantar.
Els nens i nenes de p3, p4, i p5 feien curses entre tots i la resta de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è feien relleus per equips.
El meu germà Víctor de 6è va fer de llebre al meu altre germà Max de p3.
Els guanyadors de 3r i 4t feien la final i va guanyar la meva classe.

A la tarda van fer l'ofrena floral, li vam cantar a la Mare de Déu i va ser molt bonic, l'hi vam portar flors grogues.
Els petits van tenir un padrí, a mi hem va tocar l'Asier i vaig estar molt content. 

Estic desitjant que arribi l'any que ve.

Fins al proper relablogs!!!
Òscar Malaret Garciolo



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada