dimecres, 6 de març del 2013

EL BÀSQUET

Hola, companys i companyes, us explicaré el meu esport, el bàsquet.
Faig bàsquet al poliesportiu “FUM D’ESTAMPA”. Està al carrer Rosich, 12 a L’Hospitalet de Llobregat. El meu equip es diu “AEC COLLBLANC”. I jo jugo al Pre-mini groc Femení.
De moment anem les primeres a la lliga Catalana. Al meu equip va, també, la Judith Trenado de 4t.B de primària.
Els meus entrenadors es diuen : 1er entrenador Albert Castells i la 2ª entrenadora Isabel Torrescusa, nosaltres la anomenem Isa. L’Isabel va a la nostra escola al curs: 2n de batxillerat. ES MOLT GRAN!!!!!!!!
Les meves companyes es diuen: la Judith, la Anna, la Mireia, la Denise, la Clara, la Paola, la Eva, la Alba, la Sonia i Jo.
La Clara va al col·legi del Camilo, el “PAU ROMEVA”.
Aquest esport m‘agrada moltíssim. 
 ADÉU!!!
 
MARTA PÉREZ ROMERO 4t.A



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada