dimarts, 5 de febrer del 2013

HÍPICA


 Hola companys i companyes , a mi m’agrada molt muntar a cavall.
Tots els dissabtes m’aixeco a les 9:00 del matí per anar a la hípica la Foixarda, que està a Montjuïc.
Primer quan arribo , escullo cavall , cada setmana ha de ser un diferent. A mi el cavall que més m’agrada es diu Jolie.
Una vegada escollit vaig a la quadra i netejo i preparo el cavall: raspallar-lo, netejar els cascos, posar la sella i per últim posar la brida.
Un cop preparat surto a la pista i faig tres o quatre voltes al pas mentre tothom arriba. Quan ja han arribat tots ja comença la classe.
Normalment practiquem pas, trot i galop, el pas i el trot el fem durant tota la classe i al final fem galop d’un en un .
Quan s’acaba la classe portem un altre cop els cavalls a la quadra. Si l’han de tornar a muntar li treiem només la brida i la netegem. Si no el tornen a muntar li treiem tot i li dutxem els baixos, al hivern no. És un activitat que a mi m’agrada molt .
 
Giulia Roperti.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada