dimecres, 16 de gener del 2013

FUTBOL EXTRAESCOLAR



Hola amics i amigues, des de fa molt de temps, com activitat extraescolar faig dos cops per setmana  futbol i els dissabtes fem  un partit a
mb nois de la nostra ciutat ja que jugo en el consell escolar de l’Hospitalet. 

Els meus entrenadors es diuen Mario i Ricardo,  són germans, ens ensenyen tecnificació de com controlar la pilota amb els peus i sobretot tenir molta agilitat.

A l'equip som 11 nens,  ens ho passem molt bé tant en els entrenaments com en els partits.

 A l'equip hi ha un nen que es diu Nando que és celíac com jo (a la foto està dret al costat esquerre del porter). 

Avui hem jugat contra el collblanc-Torrassa i hem perdut 9 a 7. El Collblanc-Torrassa, va el primer de la lliga i nosaltres els segon, ha estat un partit molt disputat, però hem perdut el partit ,  tots els esports són així unes vegades es guanya i altres es perd. Avui jo he ficat l'últim gol del meu equip.

Bé amics i amigues espero que us hagi agradat el meu relablogg i fins aviat.


 ARNAU CAÑETE RODRÍGUEZ
4t B Els Diables

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada