dimecres, 16 de gener del 2013

EL BALLET

-->
Hola amics i  amigues ,cada dimarts i dijous faig dança clàssica,de 6:20h a 7:15h
Jo tinc ,dues professores, una la del dimarts, que es diu Maria, i la dels dijous que es diu Montse.
La Montse és la que s'encarrega d'organitzar de tot.
Els meus pasos són:Plie, demiplie relebe,...
M’agrada molt la dansa perque estic amb les meves amigues,  perquè és molt divertit i les professores són molts divertides.
Sobre tot la Maria que es la del dimarts.
El dissabte pasat vaig fer el festival benèfic. El dimarts vaig estar tota l'hora  ballant  llas perquè era el últim dia de estar amb la  Maria.
El dijous jugarem  a les estàtues i una mica desprès farem escalfament a la barra. I desprès farem escalfament al centre.
¡BONES FESTES!
RAQUEL QUIÑONERO EXPÓSITO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada