dimecres, 7 de novembre del 2012

L'ATLETISME


El  dilluns 15 d’octubre vam anar a les pistes d’atletisme de l’ hospitalet  nord  tots  els   nens  i nenes de  4rt .
Les pistes  d’atletisme són molt grans: tenen  grades amb seients perquè la  gent es pugui seure, una  pista amb 7 carres, al mig de la pista hi ha  un camp de  futbol  amb gespa i un sorral per fer  els  salts de  llargada.
Primer  vam  fer  l’escalfament  per preparar-nos per el exercici, després   vam  fer  la  cursa  de  tanques, quan vam acabar vam fer la cursa  de  llisos, mentre la  meva  classe  va fer  llançament  de javelina, l’ altre    grup  va fer salt  de  llargada i  finalment,  la carrera  a  tota la pista .
M’ho vaig passar molt bé.
El   que  més em va agradar va  ser el salt de llargada i  el que més  em   va cansar va ser  la volta a  tota la pista.


 
Jordi Bernades



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada